HomeSponsorenSponsor worden

Sponsor worden

VV HEBES telt momenteel zo’n 365 leden die, samen met hun gezinnen, op hun beurt weer ongeveer 2000 consumenten vertegenwoordigen in de dorpen Heel, Panheel, Pol, Osen en Beegden. Ongetwijfeld zal een (groot) deel van hen ook behoren tot de doelgroep van ùw bedrijf. Reden genoeg voor ons om ook ù te vragen onze vereniging financieel te steunen middels sponsoring. Natuurlijk doen we daar, naast de directe bestedingen door onze leden in uw bedrijf, wat voor terug.

Interesse om sponsor te worden?

Heeft u ook interesse om, in welke vorm dan ook, een bijdrage te leveren, kom dan eens naar het VV HEBES Sportpark of neem contact op met de sponsorcommissie:

• Roel Rutten (06 53 88 87 37)
  • Albert Nijsten (06 51 34 99 96)
  • Pieter Dorssers (06 55 825 455)

Mailen kan natuurlijk ook: sponsorcommissie@vvhebes.nl

Lid worden van VV HEBES?

Heb jij zin om te komen voetballen of weet je iemand die bij VV HEBES wil komen voetballen aarzel dan niet en meld je aan! Aanmelden is heel eenvoudig via ons online aanmeldformulier.